RESERVATIEMETHODE

De reservatie gebeurt online.  Wij hebben gekozen voor het onlinesysteem van Tennis Vlaanderen.

Via onderstaande link kom je op de juiste plaats

Een handleiding helpt je bij de eerste stapjes van de reservatie , klik hier.

Reservatieregels:

1. Je mag 2 keer een terrein reserveren binnen een tijdspanne van 6 dagen en 12 uur.

2. Je moet je eigen naam en de naam van een andere speler opgeven of je nu enkel of dubbel speelt, twee namen zijn dus voldoende.

3. Per persoon mag je 2u reserveren, behalve in de familieformule, dan heb je recht op 3 reservaties, waarvan eentje voor 18:30u.

4. Het is ook toegelaten om binnen de 24 uur nog een extra uur te reserveren dat heet dan een 'snel' reservatie.

5. Indien je een foutieve reservatie hebt gemaakt of indien je owv. omstandigheden het terrein toch niet zal gebruiken, dan kan je tot 1 uur voor je reservatie je reservatie nog verwijderen.

6. Wanneer de velden vrij zijn mag je altijd tennissen zoveel en zolang je wil. Je moet enkel plaats maken wanneer iemand komt opdagen die dit uur gereserveerd had.

Het unieke democratische rotatiesysteem dat we vroeger gebruikte waarbij iedereen eens als 'eerste' kon reserveren, is wegens het gestegen aantal leden praktisch niet meer haalbaar. Op onze kalender zal je merken dat we regelmatig op zaterdagavond samen komen om o.a. te tennissen. Zo leer je de leden ook kennen.

We zijn een familiale club waarbij je je als beginneling snel goed in je vel voelt. Een competitieve uitdaging gaan we echter niet uit de weg.

FESTIVITEITEN

Twee tot drie keer per jaar organiseren we een tennis namiddag onder de leden of met een andere club. De tennisnamiddag sluiten we af met een maaltijd in open lucht in het park. Niet te missen als je eens graag tussen 100 jaar oude bomen in een kindvriendelijke omgeving tot rust wil komen.

Na het zomer tennisseizoen organiseren we twee wandelingen om de stilte van de winterperiode te doorbreken. Wie een wandeling in gedachte heeft mag ze voorstellen.

Als VZW zijn hanteren we democratische prijzen voor eten en drank.