Lid worden van tennisclub Savio kan door je online in te schrijven via volgende link :

1)  https://www.tennisvlaanderen.be/lid-worden?clubId=1633417
2) Heb je al een account bij Tennis Vlaanderen ?
        Ja-> vul dan je lidnummer  of e-mail adres in.
        Neen -> vul dan al de gevraagde gegevens in.
     Klik op 'volgende'.
3) Je kan eventueel nog meerdere leden toevoegen van je familie.
4) Bevestig per ingeschreven persoon het gewenste tarief.
     Klik op 'abonnement toevoegen'.

Je krijgt een bevestigingsmail van je aanvraag.
Uw inschrijving is slechts geldig van zodra de bank uw overschrijving geboekt heeft en wij uw betaling op onze rekening BE 59 7512 0747 1926 ontvangen hebben.  Ben je een nieuw lid, dan sturen we je nadien de nodige informatie over de werking van de club.

Het lidgeld voor het zomerseizoen bedraagt :

€ 90     voor volwassenen (verzekering inbegrepen)
              € 30     voor jongeren tot 16 jaar  (verzekering inbegrepen)
              € 50     voor jongeren van 16 tot 18 jaar  (verzekering inbegrepen)
              € 180   voor de gezinsformule. Hier is de verzekering inbegrepen voor twee
                           volwassenen en één kind. Vanaf het tweede kind moet je wel € 12 bijbetalen voor de verzekering.

Uw persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt om u op de hoogte te houden van de Savio activiteiten. Uw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum zullen eventueel op een ledenlijst van TC Savio verschijnen en aan de leden beschikbaar worden gesteld, stuur ons een e-mail indien u dat niet wenst.

Meer inlichtingen :  Pascal Brimmel   info@tc-savio.be